top of page
פוסטים אחרונים

מצטיינת חברתית


עמית שלי

הורים לילדים במסגרות, מכירים את הרגע הזה שמכניסים את היקר לנו מכל למסגרת של מעון / משפחתון / גן וכו' ומקווים בין אם באופן גלוי ובין אם באופן סמוי, שהמטפלת הצמודה וצוות הגן יזהו את הקסם המיוחד שיש בילד שלנו, כי הילד שלנו הוא הכי יפה, הכי חכם, הכי מצחיק והכי מוכשר ובטוח שמתוך כל הילדים שיש בגן, יזהו את הייחודיות של הילד שלי.


בפועל, במקרה הטוב המטפלת מזהה את המתיקות האינסופית של הילד שלי ונותנת לו את החום והאהבה שאני מאחלת לו שיקבל במהלך היום ובמקרה הפחות טוב, לא בהכרח.


עמית שלנו עוד שבועיים בת 9. נכנסה לראשונה למסגרת לפני 8 שנים, מסגרת של תינוקיה בתוך גן. כהורים גאים, גם אנחנו 'ידענו' שברגע שיכירו אותה קצת יבינו כמה הילדה שלנו מיוחדת.


בנתיים מאז נולדו לעמית עוד שתי אחיות, שגם הן כמובן היו בעינינו האובייקטיביות הכי... הכי והכי ולאורך השנים, גיבשנו איזו שהיא אג'נדה חינוכית.


כמו בכל בית, גם אנחנו מגדלים את בנותינו על ערכים. בין הערכים החשובים לנו זה ערך המשפחה ואחריו, כל מה שכולל בתוכו להיות בן אדם טוב. בין יתר הדברים זה להתחשב בזולת, לקבל את האחר, לראות את האחר, לכבד את חבריך ואת משפחתך ועוד..


ביום שישי האחרון, זכינו להנות מפרי עמלנו. עמיתוש שלנו שלמעשה זכתה במחנכת הנכונה שראתה את כל הקסם הזה בילדה שלנו והחליטה לתת לה את תעודת המצטיינת החברתית של כיתתה מול כל בית הספר. כי עמית, כשמה כן היא - מצטיינת חברתית.


לפני הכנת שיעורי הבית, לפני המוכנות הלימודית, יכולות הקריאה והכתיבה שלה, (שחשובים בפני עצמם), לפני הכל - היא בן אדם! בן אדם שנעים בחברתה, עוזרת ותורמת לזולת, חברה טובה! ואחרים רואים את זה כלומר היא כזאת גם בחוץ, שלא בטווח ראייתי ואני מאוד גאה בה על כך!


גאה בילדה שלי!

ההורים הנרגשים והגאים

המסר שלי מהבלוג הזה הוא להאמין בדרך ההורית שלכם, להבין מה הם הערכים שלכם וללכת לפיהם.

ולקוות שיחד עם העבודה הקשה בבית, תזכו גם באנשי חינוך שיראו וירגישו את ילדכם.



bottom of page