top of page
פוסטים אחרונים

ייעוץ שינה על הרצף

יצא לי לאחרונה לפגוש לא מעט הורים שמתמודדים עם בעיות שינה של ילדיהם שנמצאים במידה זו או אחרת על הספקטרום האוטיסטי / בעלי תסמונת אספרגר.

הנושא ריתק אותי. ריתק אותי להבין מצב שלא הכרתי שבו המערכת ההורמונלית שונה ברמה שמשפיעה על איכות השינה, ריתקה אותי ההבנה שאפשר להוביל ולייצר שינוי התנהגותי על אף ההבדלים ההורמונלים ובנוסף ריגש אותי הרצון והנכונות של ההורים לעשות כל מה שאפשר בשביל לשפר את איכות חיי ילדיהם שגם ככה לא פשוטים מבחינות כאלה ואחרות.

נכון, 99.9% מההורים יעשו כל מה שניתן בשביל לשפר את איכות חיי ילדיהם אבל כאן, חשוב להבין שמשפחות שאחד או יותר מילדיהם נמצא על הספקטרום האוטיסטי, נמצאים בקשר כזה או אחר עם מגוון רחב של מטפלים.ות, יועצים.ות, הדרכות, רופאים.ות, תרופות ומה לא. התעסקות יומיומית שגוזלת הרבה מאוד כוח, אנרגיה, זמן וכסף של ההורים ועדין, הם מוצאים לנכון לעבור עם ילדיהם גם את התהליך לייעוץ שינה.

אותי זה מרגש.

לכן, לאור החשיפה שלי לנושא וההורים שמגיעים אליי יותר ויותר בתקופה האחרונה, לקחתי בעצמי הדרכה בשביל להבין לעומק את נפש הילד, את נפש המשפחה ואת מידת המסוגלות.

כשהבנתי שקיימת מסוגלות לשינוי התנהגותי והיכולת לשינוי נמצאת בעצם אצל ההורים שמעבירים לילדיהם את המסר, הרגשתי שוב שאני במקום הנכון.

המקום שיכול לעזור לאוכלוסיה שלמה של ילדים והורים שלא חשבו שניתן לשפר את איכות השינה של ילדיהם.

שלא האמינו שניתן לעשות שינוי התנהגותי בתוך המצב הקיים.

הורים שישנים היום טוב.

נכון, הרגלי השינה אינם מושלמים. יכול לקחת להם יותר זמן להרדם, הם יכולים לקום מאוד מוקדם בבוקר, אבל כל מה שבין לבין - מושלם. או הכי קרוב למושלם שיכול להיות.

ייעוץ שינה לילדים על הספקטרום בדרגת תפקוד "גבוהה" ובינונית", דרך שינוי התנהגותי קשוב והדרגתי בקצב שלכם ושל ילדכם.

bottom of page